יום שלישי, 1 בנובמבר 2011

סיכום ביקור ביקב צ'ילאג

ביקור בצ'ילאג

לכבוד השנה החדשה יקב צ'ילאג פתח את שעריו לטעימות ומכירה מיוחדת לכבוד החגים.

יקב צ'ילאג הוא פרי חזונה של אורנה צ'ילאג, שלטעמי סגנון היינות שלה הוא מעט ייחודי ומזכיר יינות איטלקיים טובים.
זה לא באמת מפליא לאור העובדה שאת נסיונה היא צברה ביקב אנטינורי האיטלקי.

הגענו מיכל ואני אל היקב הממוקם ביהוד בצהריים, המקום היה ממורק ומסודר, כמעט רק עבורנו.

מה טעמנו?

רוזה 2009 - רוזה מאוד מפתיע, למרות אחוז האלכוהול הגבוה שלו (15), לא הורגש. קליל, לשתות קר.  ביקבוק מיוחד עם כיתוב בכתב יד (פרי עטה של רומי בעצמה).  מומלץ.
ויוו מרלו 2006 - לא כוס היין שלי. חביב אומנם, אבל לא באמת בשבילי.
ויוו ק"ס 2006 - לא כוס היין שלי (2). .......
ויוו ק"ס 2007 - חביב מאוד. למרות שעדיין צעיר, הוא כבר עדיף מאחיו המבוגר. מרוכז מעט יותר, הרבה פרי. שווה.
סולו מרלו 2006 - מעולה, כרגיל. מהמרלו המועדף עליי.  מעורב עם 10% ק"ס, מעט כבד יותר מהמרלו הסטנדרטי. שווה.
סולו ק"ס 2006 - מעולה, כרגיל (2).  ק"ס ישר ולעניין. כבד, מרוכז. מומלץ. לפתוח לפחות שעה מראש.
פרימו ק"ס 2004 - וואו. פצצה. מומלץ. הרבה פרי, הרבה עידון שהיה חסר ב גרסת הסולו. היישון הנוסף עשה רק טוב.
שאני הייתי בצהריים נשארו 11 בקבוקים אחרונים מהדבר הנהדר הזה. לחטוף. 
פטיט סירה 2006 - הפתעה עבורי. לא טעמתי אותו מעולם והוא היה נהדר. מתומחר לא זול (170) אבל מעולה.

בנוסף זכינו לליווי צמוד מאורנה ומבתה (רומי) שלקחה אותנו תחת חסותה.
ביקרנו בחדר החביות וזכינו לטעום ישירות מאחת החביות של ק"ס בציר 2009 ויין תירוש בן שבוע (2010) שעדיין לא סיים את התסיסה. היה מעניין עם הסברים מעולים.

תודה רבה על האירוח!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה