יום חמישי, 3 בנובמבר 2011

טעימות גלנפידיך

שתומר הציע לארגן טעימות של היצע הגלנפידיך בארץ, לקח לי בדיוק דקה לאשר הגעה.
למה בעצם?
לא מתוך אהבה לוויסקים שלהם, אלא מתוך רצון לטעום במרוכז וויסקים אשר לא יוצא לי לשתות בדרך כלל.
מבחינתי הוויסקים שלהם הם over rated, בעלי אף נהדר, הטעם קצת פחות. סיומת חדה ולא מאוזנת שבעיקר משאירה אותך
עם טעם לא ממוצה.
אבל היי, הם עדיין מותג הוויסקי הנמכר ביותר בארה"ב.
מה הופך אותם לכאלה? כנראה הנגישות של הוויסקי, הקלות היחסית שלו, הטעם הפרחוני.

ישבתי בטעימה עם גל ורביב, ידידי וויסקי משכבר הימים, ההסכמה לגבי הוויסקים הייתה דיי גורפת.

שתינו: 12,14,15,18,21,30
לטובה אפשר לציין את ה 14 שהוא החדש יחסית מבית גלנפידיך, אבל זה עדיין לא זה.
ה 30 הוא בהחלט וויסקי טוב, אבל לא מספיק. מווסיקי ברמת התמחור שלו, בגיל שלו - הייתי מצפה להרבה יותר.
הוא מעט פחות אגרסיבי מהשאר, אבל זה עדיין לא זה.
ה 15 היה ונשאר הוויסקי הטוב לטעמי בסדרה שלהם. מאוזן, סיומת טובה, טעים.

בלטו לרעה ה 18 וה 21, שהיו סתמיים. הם מבטיחים המון באף, אבל רחוקים מלקיים משהו מאותה הבטחה בפה.

בכל מקרה, התארחנו בנורמה ג'ין בתל אביב שבאמת אין מקום מכובד ממנו לקיים טעימות וויסקי.












3 תגובות:

  1. היי מתי,
    מברוק על הבלוג החדש ותודה על שהשקעת מזמנך וכתבת פוסט על הטעימה שערכתי!
    לגבי גלנפידיך- זהו מותג הוויסקי הנמכר ביותר בעולם, לא רק בארה״ב.
    תגיד, לא יכולת לשים תמונה יותר מכוערת שלי? (:

    השבמחק
  2. תודה.
    חיפשתי את התמונה הגרועה ביותר שיש....
    סתם.
    אני אעדכן למשהו אחר.

    השבמחק
  3. סחתיין ותודה על הלינק.
    היה כיף להיפגש.

    גל

    השבמחק