יום שישי, 4 בנובמבר 2011

טועמים את אנג'י

הגיע הזמן לבדוק את אנג'י, בהחלט שמחה גדולה.

ממבט ראשון, הבירה כהה כראוי לסגנון, אבל צבע לא מרמז על כלום.
נפתחו 5 בקבוקים, בעיקר למטרת השוואה (ושתיה....).

אני אחלק את הרשמים שלי לפי מספר מדדים, בעיקר שלי:

גוף - גוף בינוני מינוס. במספר טעימות נראה שהיא מעט שטוחה, חסרת המשך. 2.5/5
ארומה - טובה. ריח קלוי, קפה. 3/5
ראש קצף - חלש. הרבה, אבל סמיכות לא טובה מספיק. 1/5
טעם - היתרון האמיתי של הבירה. מרירות חזקה בדיוק לטעם שלי, קלייה חזקה. טוב מאוד. 4/5
גיזוז - החיסרון האמיתי. 4 מתוך 5 בקבוקים עלו עם הקצף שלהם מיד לאחר הפתיחה של הפקק. ישנם מספר גורמים שיכולים לגרום לזה. מביניהם, אולי הסיבה היא ביקבוק מוקדם מדי, מה שהשאיר שמרים פעילים מדיי. הבקבוק הבודד מתוך ה 5 שהיה תקין, הראה רמת גיזוז טובה עבור סטאוט. אני אתן כאן ציון בינוני, בעיקר בגלל 4 הבקבוקים האחרים שאני מקווה שאין הרבה מהם. 2.5/5
סיומת - ארוכה, משאירה טעמי קליה ומרירות שמלווים לאורך זמן. לטעמי סיומת טובה. 3.5/5









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה