יום שלישי, 1 בנובמבר 2011

חדש חדש חדש

כן, חדש כאן.

אחרי הרבה זמן ובגלל שיש לי הרבה מה להגיד בהרבה נושאים, החלטתי להעלות קצת דברים על הכתב.

אז על מה נדבר כאן?
בעיקר על אלכוהול. ואלכוהול.
טוב, אולי על עוד כמה דברים.

הדברים שמעניינים אותי:
אלכוהול - בעיקר וויסקי ובירה.
אודיו ווידאו - חובב נלהב

כטוטליסט אמיתי, כל תחום שאני נכנס אליו, אני לומד אותו עד הסוף, על כל המשתמע מכך, הופך וחופר.
אני מגביל את עצמי למספר תחומים בגלל זה. יש גבול לכמה דברים ניתן להתעסק איתם.


ומי אני?

מתי
איש מחשבים (אינטרנט)
קראטיסט
מדריך צלילה
אוהב ים (לא להתלהב, בדרך למשיט 11,12,13)
חובב וויסקי בפרט ואלכוהול בכלל
מבשל בירה (מתחיל, מתחיל)
חובב אודיו ווידאו

אחד הדברים שאני מייעד לבלוג הזה הוא ללוות אותי בתהליך בישול הבירה שהתחלתי לעסוק בו לא מזמן.
אני מניח שיהיה שווה לעקוב.

אני אתחיל דווקא בייבוא של דברים ישנים שלי לכאן. נראה לאן נגיע.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה