יום חמישי, 1 במרץ 2012

תחרות בישול בירה ביתית - סיינט פטריק'ס דיי


לצערי תחרות אתגר הסטאוט שנערכה בשנים האחרונות לא תיערך השנה.
לרגל סיינט פטריק'ס דיי תתקיים תחרות בישול בירה ביתית נושאת פרסים בסגנון אירי, סטאוט, אייל אדום וסיידר.
אירוע התחרות, בחסות חברת  י.ד עסקים (יבואני בירה אוהרה'ס), יערך ביום שישי 16.3.2012 (סמוך לסיינט פטריק דיי) בין השעות 11:00 ל- 16:00 בנינקאסי הפאב של בירדי.
בשונה מתחרויות הבישול הקודמות הבירה תישפט הפעם על ידי הקהל הרחב ולא על ידי חבר שופטים מצומצם.

מה יהיה?
כל משתתף יקים דוכן בו ימזוג לקהל את הבירות שיגיש לתחרות.
עלות הכניסה לאירוע היא 40 ש"ח. כל מבקר יקבל כוס בירה ממותגת אוהרה'ס, בקבוקון וויסקי קילבגן, קופון לכוס בירה אוהר'ס או סיידר מאגנרס, וטופס טעימות הבירות המתמודדות.
כל מבקר יקבל אפשרות לטעימה אחת מכל בירה המשתתפת בתחרות (80 מ"ל)

המבקרים יסמנו, על טופס שיקבלו בכניסה, את הבירה הטובה ביותר, לדעתם, וישלשלו את הטופס לתיבה.

בשעה 15:00 תיפתח התיבה והבירה שקיבלה את מירב הקולות תוכרז כמנצחת בתחרות.
המבקרים יוכלו לרכוש בירה מעבר לטעימה הנ"ל.

נכון - גם לי זה נראה כמו תחרות פופולריות ופחות כמו תחרות אמיתית (שהייתי מעדיף), אבל מבחינתי זו הזדמנות טובה להגיע ולקבל פידבקים לגבי חלק מהבירות. כתבתי על הנושא של הביקורת לפני כמה שבועות, נראה מה יהיו התוצאות.

עם איזה בירות אני בא?
שאלה מעולה, בטי ו Dulce יהיו הנציגות שלי, בטי במדור הסטאוטים ו Dulce כאייל אדום.
אני אביא עוד כמה הפתעות איתי, ללא קשר לתחרות עצמה, שווה לחכות.

אז כן, אני מצפה לראות את כולכם שם, מי שלא מכיר אותי אישית יותר ממוזמן לבוא ולהציג את עצמו.

נתראה ב- 16.3.2012 באירוע סיינט פטריק בפאב של בירדי - יהיה כיף!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה