יום שבת, 17 במרץ 2012

סיכום תחרות בישול בירה ביתית - סיינט פטריק'ס דיי - אה, ניצחנו!

כיף גדול.
אחלה סיכום, לא?
באנו, שתינו, דיברנו, שתינו, שתינו, הצגנו, שתינו, שתינו, שתינו, זכינו, שתינו, שתינו, שתינו, שתינו, נפלנו.

מה היה?
הגענו בשעת בוקר מוקדמת יחסית לנינקאסי על מנת להתארגן לאירוע. מספר דקות לאחר מכן כבר היינו
מוכנים עם בירות קרות לראשוני המבקרים ועוד בירות בקירור להמשך.

המציגים הגיעו לאיטם והתחילו בהתארגנות בעצמם.
בין המציגים:
ללה , ג'מוס, jean, בועז לנר, קוביר, לאפינג בודהה, e.z beer.
חלקם ותיקים (מאוד), חלקם פחות, מאחורי חלקם שנים של הכנה וניסיון רב.

זרם האנשים שהיה דליל בתחילה הלך והתגבר תוך כדי שהזמן עבר. היה מרתק לשמוע את חוות הדעת
של אנשים שזו הפעם הראשונה שהם נתקלים בי, לפגוש מכרים, לקבל ביקורת ולהחליף רשמים עם אחרים.
עומס גדול נרשם בעת ההופעה (המצויינת) של הלהקה שליוותה במוזיקה אירית תואמת.

ההפתעה מבחינתי הייתה שהרבה, אבל הרבה אנשים אהבו מאוד את הבירות. אנשים שמעולם לא ראיתי
הגיעו אלינו ובפיהם בקשה לטעום אחרי שנשלחו על ידי אחרים.
אז התוצאה הייתה שניצחנו את התחרות, רוב הקהל הצביע לנו וזאת למרות שאת כמות האנשים שאני
מכיר, יכולתי לספור על 2 ידיים.



למען ההגינות אציין, שלטעמי הבירה של מבשלת ללה (אלי בכר) הייתה הטובה ביותר, וכן, אמרתי לו
את זה. אמרתי את זה בשלב מוקדם לפני פרסום התוצאות. לדעתי ולדעתו, העובדה שהבירה שלו לא
הייתה "אירית" אלא יותר בלגית, פגעה בו.

כשם שהחמאתי למתחרה אחר, קיבלתי מחמאה נוספת שהיא מבחינתי החשובה ביותר וזאת ממתחרים אחרים:
"חשבנו שאנחנו עושים סטאוט טוב, אבל הסטאוט שלך פשוט מעולה".

אנקדוטה נוספת - אחד הטועמים פנה אליי ובקש לתת לי ביקורת. כמובן שהקשבתי לו בקשב רב, תשפטו אתם:
"תשמע, איך אני אגיד את זה, הסטאוט מעט פשוט מדי ולא מתוחכם, יצא לך בול גינס..."
את זעקות השמחה שלי שלוו בהנפות ידיים באוויר - אי אפשר היה לפספס.

הגיעו אליי מספר פניות לגבי רכישת בקבוקים - זו אכן נקודה חשובה. כרגע, מלבד למקורבים, אין מכירה מסודרת של
בירות. אני עדיין מתלבט בנושא. אני אעדכן בהקדם.
במידה וכן, יהיו כנראה 2 מקומות שבהם ניתן יהיה להשיג כמויות מצומצמות של בקבוקים.

תודות:
ענת - על הדחיפה, הליווי והסבלנות.
אלעד - הברמן המקצועי האמיתי באירוע. שחק אותה. שאפו.
שחר הרץ - על העזרה, לימוד וליווי.
אסף - על המיתוג והעיצוב.
לכל אלו שהצביעו לנו ובמיוחד לאותה קבוצה קטנה (אילו מ2 הידיים...) שבאו ותמכו. תודה.

עד הפעם הבאה - אני הולך לשתות משהו, בינתיים, תהנו מעוד תמונות.




קרדיט לתומר על 2 התמונות הבאות, של הבירות שהצגנו:


5 תגובות:

  1. תענוג לקרוא! כל הכבוד ובהצלחה, ותודה.

    השבמחק
  2. nice!!!! עכשיו צריך לראות אותה יותר במקומות ולא רק בימי חמישי פעם ב... :)

    השבמחק
  3. תכלס אתה צודק, אם הייתי יכול לייצר לעצמי כפיל מדויק של גינס הייתי מאוד מרוצה מעצמי, זאת פשוט בירה טובה, אגב בתחום הסטאוטים לדעתי גם אוייסטר סטאוט של מרסטונ'ס היא סטאוטית טובה, לא כבדה מדי וזה היופי שלה, לא קשה להכין סטאוט אבל כן קשה להכין סטאוט טוב ומאוזן שמחליק בגרון ושכיף ללגום עוד ועוד ממנו ולא מרגישים אחריו כבדים מדי, זו בירה! זה לא בשר ציד...

    השבמחק