יום חמישי, 29 במרץ 2012

DIY קטן בחלקים - חלק 2

עבר הרבה זמן מאז הפוסט הזה, שבו התחלתי לתאר את מה שאני עושה.
אז כן, המערכת פעילה, תקינה ואפילו בוצעו בה כבר מספר בישולים.
היא לא מושלמת, אני עוד לא מכיר אותה מספיק ואני עדיין לומד ומתאים את עצמי אליה.

הנה סיכום קצר וחוות דעת (לא מגובשת סופית) על כל אחד מהרכיבים החדשים:

סיר 50 ליטר עם גוף חימום מותאם - מאוד נוח. עדיין בשלבי התאמה לשימוש בנפח הזה. אני לומד מחדש את נושא
האידוי השונה בסיר. סה"כ הגוף עובד מעולה, מחמם מהר.

שק חדש - וואו. שיחוק אמיתי. תפירה לפי דוגמה שהבאתי. חזק, עם גומי עוטף לסיר, ידיות להרמה נוחה. מעולה.

בקר חשמלי - אין כמו deal extreme. מה ש $15 יכולים לעשות. מפעיל ומנתק את גוף החימום על פי הקביעה שלי.
ה thermocouple המשודרג שחיברתי אליו עובד נהדר.










immerssion chiller - גוף הקירור (מכאן) שבניתי - לא משהו. כאן התגייס לעזרתי חבר יקר, שבמספר שעות הכין
לי גוף אמיתי, מקצועי וסופר יעיל. כ 20 מטר צינור שהותאמו בדיוק רב לסיר שלי משמשים כעת לקירור הבירה.
בקר הטמפרטורה מעיד על כך שיעילות הקירור כאן גבוהה.






אה, ואיך זה?




זהו, סך הכל הדברים מתקדמים יפה מאוד. לומדים דברים חדשים כל יום. אני מוצא את עצמי עושה חישובי כימיה ומתט'
שלא זכורים לי מימי בית הספר.
המטרה כרגע היא לעשות שינוי בנפחי הבישול תוך כדי שמירה על הרמה הקיימת ושימוש בציוד החדש.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה