יום ראשון, 11 במרץ 2012

מתכוננים במרץ

מתכוננים במרץ לקראת שישי הקרוב.
כתבתי כבר על זה בפוסט הקודם, אבל ההכנות בעיצומן.
הרבה בירה, הרבה כיף, מוזיקה טובה - יהיה כיף.
כמובן נוכחות חובה!


רק תזכורת - אני מגיע עם בטי ועם Dulce, עם כמה הפתעות קטנות וצ'ופרים.
צ'ופר דוגמה? כתבתי על אחד הליקרים כאן, והוא במקור הוכן פה. מאז ההכנה הראשונית שלו עברו כ 3 חודשים והוא... מעולה.

מה עוד?
הזכרתי כאן שאני עובד על שינוי קטן ואוטומיזציה של דברים בבישול. אז זה מתכוונן לקראת השלבים הסופיים בהחלט.
מה הספקתי השבוע?
השק החדש - מוכן.
בקר PID - יש, נבדק. נשאר רק להפוך את החיבורים שעליו לקבועים. יקרה עוד השבוע.
Termocouple - שודרג.... .

אני אדווח כאשר הכל יהיה פעיל ומחובר - אין שום בעיה לעשות שימוש במערכת גם ללא הבקר, אבל אני אחבר הכל השבוע.


מה עוד חדש בעולם?
שינויים במבשלת אלכסנדר - מעניין מאוד איזו השפעה תהיה, אם בכלל.
חגיגת מבשלות הבירה של מטה יהודה - לא לפספס.
העיקר הבריאות - אני לא אפספס אף הזדמנות שתדבר בשבחי אלכוהול בכלל ובירה בפרט בהקשר הרפואי.


נתראה בשישי הקרוב!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה