יום ראשון, 4 בדצמבר 2011

טועמים את בטי

כמה סבלנות צריך, וואו.
הרבה זמן חיכיתי עד שהגיע גם זמנה של בטי להיבדק.
היה שווה לחכות? כן, ואם תשאלו אותי (אין לכם ברירה, לא?) היא אפילו תהיה טובה יותר עוד כמה שבועות.


רשמי טעימה ראשוניים (אני אולי אעדכן אותם אחרי הטעימה הבאה והשוואה מול אנג'י):


גוף - גוף בינוני. במספר טעימות נראה שהיא מעט שטוחה, המשך בינוני - מזכיר את אנג'י? כן, גם לי.. 3/5
ארומה - טובה. ריח קלוי, קפה. אני לא מרגיש כאן שינוי ניכר בפעם הזאת. אני אעשה השוואה ראש בראש ונראה מה יצוץ. 3/5
ראש קצף - טוב. הפעם לא הרבה, אבל מה שיש טוב. סמיך, יציב.  3/5
טעם - ישנה ירידה קלה במרירות. בטעימה ראשונה נראה שמעט חסר, אבל לאחר מעט זמן בכוס מתגלה כי המרירות מתאזנת והיא טובה. ענת מאוד אהבה את הטעם. מבחינתה זה המקסימום שצריך להיות. קלייה חזקה. טוב מאוד. 4/5
גיזוז - שיפור אמיתי. מצויין, ממש. נראה רמת גיזוז טובה מאוד עבור סטאוט. שוב נרשם כאן הבדל מהותי לעומת אנג'י. ענת שסלידתה מגזים ידועה נתנה כאן ציון עובר (יש!!). 4.5/5
סיומת - מאוד דומה. ארוכה יחסית, משאירה טעמי קליה ומרירות שמלווים לאורך זמן. לטעמי סיומת טובה. 3.5/5


בסה"כ נראה שיש כאן שיפור בחלק מן המרכיבים, עם חוסר בולט בגוף הבירה.
אולי ה OG היה מעט נמוך מדי.
מצד שני, הרושם הראשוני שהתקבל כאן הוא שהבירה טובה מאוד, קלה לשתייה עם מאפיינים בולטים של הסגנון.
אני בטוח שהיא עוד תשתפר, הזמן עושה לבירות רק טוב.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה