יום ראשון, 17 ביוני 2012

דרכנו לאן?

יצא לי לכתוב קצת לגבי הנושא לפני מספר פוסטים.
הזמן האחרון הביא איתו הרבה אפשרויות שנפתחו בפניי ולכן היה צורך לקבל מספר החלטות, קשות או לא, זה בעיניי המתבונן.

אני רוצה להפנות לסדרת מאמרים בשם "מבשלות בוטיק: לאן?" של שגיא קופר. רוצים להתייחס לזה כחומר מקדים? לכו על זה.
החלק הראשון
החלק השני

אז מה הוחלט? מה עושים בזמן הקרוב?

מכירה\תצוגה
אירועי הקיץ הקרוב יהוו הזדמנות טובה לבצע מיני "השקה" לבירות. זה לא אומר שעכשיו עוברים למוד ייצור\מכירה, רק לאחרונה הערתי על כך , אלא שאני מתכוון לפתוח את אפשרות קניית הבירות למעגל רחב יותר.

מיתוג
לוגו , תוויות לבקבוקים, פוסטרים חדשים והפתעות (לא מגלים הכל, נכון?). זה כמובן מתקשר לנושא שלמעלה. רוצה למכור? יש צורך להשקיע, למתג ולבדל. לצורך העניין נעזרתי ב Imagic, שעשו עבודה מעולה.
בנוסף, יש אתר חדש. לא מכירתי, לא מושקע כמו שהייתי רוצה אם היה לי יותר זמן, אבל כמשהו זמני, זה טוב מספיק.

מקום
חברתי לחברי מ Long beerd, ואחלוק עימו את המקום שלו. זה עדיין בישול ביתי ולא מעבר לכך. המקום קרוב, נוח, גדול ויאפשר לנו לעשות דברים ביחד ולחוד. זה יאפשר לי אכסון נאות של הבירה והציוד ויש מחשבות נוספות לגבי מה אפשר לעשות בנוסף. צפו להתפתחויות גם כאן.

בהצלחה לנו!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה