יום שבת, 26 במאי 2012

סופ"ש ארוך - ביקבוק, פסטיבל ובישול

הסופ"ש הארוך מביא איתו כצפוי לא מעט דברים, בראשם פסטיבל הבירה השלישי של זמן אמיתי.

שישי התחיל מוקדם בבוקר עם אורי מ Long beerd. נפגשנו בבוקר על מנת לבקבק את הפורטר המעושנת שלו, לדבר וכמובן לשתות בירה. שתינו את ה Double IPA שלו, שהייתה אלכוהולית מאוד (כ 11% !!!), דבר שבלט במיוחד שהכוס התחממה מעט. הבירה עצמה טובה מאוד, כשותית ועוצמתית, עם גוף נהדר.

משם עברנו לפסטיבל הבירה השלישי של זמן אמיתי. כמות המציגים לא הייתה גדולה במיוחד ובעיקר חסרו המציגים הביתיים המוכרים. המקום עצמו היה מאורגן והיה נוח לעבור בין כולם. בעיקר שמחתי לפגוש מבשלים אחרים שבאו להסתובב, לדבר ולשתות.
הדובים, נגב ומייברוביץ היו עם הרפרטואר הטוב והקבוע שלהם והם בלטו לטובה על רקע המציגים האחרים.

מספר מבשלים קטנים שהיו שם בלטו לרעה מבחינתי. הבירות היו רעות, חלקן יותר וחלקן אפילו עוד יותר. ניכר שהיה צורך למלא את המקום עם עוד מציגים וכך יצא שהם הגיעו לכאן. הבירות שלהם היו פשוטות, לא איכותיות ובסיסיות. אני לא חושב שהיה להם מקום כאן. דבר נוסף שאפיין אותם היה המגוון הגדול של בירות שהן באו איתן - אחד מהם הגיע עם רפרטואר של 7 (!!!) בירות - הם פשוט יורים לכל הכיוונים. אני לא רואה הגיון בייצור בירה לשם הייצור, כאשר ישנן בעיות בסיסיות בבירות. המטרה המוצהרת של החברה האלה היא למכור. אני לא רואה את זה קורה כל עוד הבירות ברמה הזאת. מעבר לזה, הוצגו בירות מסגנון מסוים שבבירור הבירות לא היו שייכות לסגנון. לא מובן.
יוצא מהכלל כאן היא "ללה" של אלי בכר, שהייתה טובה. במיוחד ה Red Ale שלו, את החיטה פחות אהבתי.

יום ראשון יוקדש לבישול, כנראה בטי. אחלה דרך לחגוג את חג השבועות, שהוא לא לשכוח, חג הבירה.

חג שמח!




תגובה 1:

  1. מה שאמרת. בדיוק. כל מילה ומילה.

    השבמחק