יום ראשון, 24 ביוני 2012

סופ"ש: חופש ומנוחה

סופ"ש האחרון עמד בסימן קצת חופש ומנוחה.
חופש ומנוחה כמובן אומר ששותים קצת, איך אפשר שלא? קצת רשמים, פחות מסודרים אומנם, אבל גם זה משהו.

חמישי בערב בנינקאסי, הופעה מעולה של דני גלבוע. חפשו, שווה!

בגזרת הבירות:
Isis Pale - מה אגיד לכם, לפחות אני לא מתייאש איתם. אני מנסה לא לבוא עם דעות קדומות לגבי הבירה שלהם, אבל אני פשוט לא מצליח למצוא בירה אחת שתהיה לטעמי. הבירה אמורה להיות קלילה ומרעננת (לפחות זה מה שכתוב עליה), בפועל, קיבלנו בקבוק מים. בירה סתמית, בהירה מאוד, ללא מרירות, ללא.... כלום. דיי, התייאשתי, מיציתי.
שפירא סטאוט - סטאוט טוב. טעמי קפה וקלייה, גוף בינוני. סה"כ חביב מאוד.
אוהרה סטאוט  - הייתי חייב לעצמי איזה סטאוט טוב לסיים את הערב. אין לי הרבה מה להוסיף, טובה מאוד.

שישי ביקור ביקב צ'ילאג שחגג את השקת ויונייה 2011.
זה כמובן לא היה העיקר מבחינתי. כל הפורטפוליו של היקב נטעם. לא נעבור על הכל, רק נציין לטובה את המרלו מסדרת vivo שלא זכרתי אותו טוב כל כך ואת הקברנה מסדרת solo שהיה נהדר.

מעבר לכך הקברנה פרנק של טוליפ מסדרת מוסטלי היה ליווי נהדר לקדירת בשר. יין פשוט וחביב שהרגיש מאוד בשל, אהבתי מאוד.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה