יום רביעי, 29 באוגוסט 2012

עדכונים

לא כתבתי כבר מספר ימים משהו חדש, אבל זה לא אומר שאני שוקט על השמרים (הומור, אתם יודעים).

אז מה עשינו?
לקראת מעבר למזיגה בחביות בנוסף לבקבוקים. הרבה בירורים, הצקות (תודה לגל) ולבסוף גם הזמנה.
עכשיו החלק המבאס - מחכים.
אני מבטיח תמונות שהכל יהיה מוכן.

הבירה החדשה לבית הבשורה כבר ממש פה מעבר לפינה.
שמה בישראל - "המרה" (הבשורה המרה....).
ESB נהדר, עתיר כשות (יחסית). הבירה נראית נהדר, טעימה להפליא (משוחד, אתם יודעים) ואני צופה לה הצלחה גדולה.
צפי להשגה - בחודש בקרוב.

הווישניאק המשפחתי שלנו מוכן גם הוא.

לאחר session טעימות של הווישניאק, אני יכול להגיד שיצא מדהים!
לאחר הפחתת המזמינים מראש, תוך שבוע נציע כ- 30 ליטר למכירה.
מחיר צפוי - 60 ש"ח לבקבוק של חצי ליטר.


אני אעדכן בימים הקרובים על מספר אירועים ושיתופי פעולה שנרקמים ברקע - פרטים ממש (אבל ממש) בקרוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה