יום שישי, 27 באפריל 2012

יום עצמאות שמח

אז מה עשיתם ביום העצמאות?
אני עשיתי בירה.

הפעם החלטתי להקדיש את היום עצמו לבישולי בירה, בטי ו Dulce בושלו, וזאת עקב מחסור חמור שנתגלה (אלק נתגלה, שתיתי הכל....).
בכל מקרה, הרבה התעסקות הייתה סביב ההכנה. בבישול השני נתקלתי בנזילה שעיכבה קצת את התהליך, אבל קצת אילתורים, תיקונים במקום וגם הבישול הזה עבר בשלום.

המתכונים עברו התאמה נוספת בזמן האחרון. לפחות לפי הבדיקה שלי לפני סגירת המיכל, נראה לי ששתיהן יהיו טובות מאוד. נראה לי שדיי התקבעתי על יכולות המערכת שלי. המספרים יוצאים לי בדיוק שמדהים אותי כל פעם מחדש.
הסוד הוא פשוט - נטשתי את הבקר הדיגיטלי. גיליתי בו סטייה קטנה (או גדולה, תלוי בעיניי מי) שהפריעה לי למצות באופן יעיל את התהליך. בבדיקה קטנה שעשיתי בשבועיים האחרונים, נצילות הבישול עלתה תוצאה ממעבר לבקרה ידנית (כספית) בכ 7%. המון במושגים שלי.

מה יהיה עוד במהלך הסופ"ש?
נשתה עוד בירות, למה לא? יש אצלי לא מעט בירות במקרר, מכל מיני גורמים שהגיע הזמן לשתות אותם. אני אנצל את ההזדמנויות האילו כדי לרשום מה אני חושב עליהן. אני ארכז כמה טעימות ואעלה אותן.

נ"ב
אז הבירה כשרה או לא?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה